پاک‌فطرت با بیان اینکه مردم نباید احساساتی شوند، گفت: متاسفانه مردم ما در هر دور احساساتی رای می‌دهند اما باید دقت کنند، اگر کسی برنامه قوی داشت و قول هم می‌دهد که می‌تواند تحول ایجاد کند به این شخص رای دهند.
کد خبر: ۹۶۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 27 May 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: علیرضا پاک‌فطرت درباره انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: مردم باید صحبت‌های نامزدهای انتخاباتی را بشنوند و با هوش و ذکاوت و علم خودشان تشخیص دهند که برنامه‌هایی که نامزدها مطرح می‌کنند اجرایی است یا خیر؟ متاسفانه حزبی در کشور نداریم که این صحبت‌ها را رصد کند و بعد از یک سال از نامزدهای انتخاباتی بازخواست کند که در یک سال چه کاری کرده است.

وی با بیان اینکه چون رصدی بر صحبت‌های نامزدها نمی‌شود، در بسیاری از مواقع خلاف صحبت‌هایشان رفتار می‌کنند، گفت: مردم باید بتوانند از نحوه بیان نامزدها صداقتشان را تشخیص دهند، اگر برنامه داشته باشند به این افراد رای دهند اگر برنامه ندارند رای ندهند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه رای مردم ارزش دارد، افزود: مردم باید بدانند که رای‌شان روی نسل آینده، قدرت پول ملی و معیشت آنها تاثیر می‌گذارد.

 

پاک‌فطرت با بیان اینکه مردم نباید احساساتی شوند، گفت: متاسفانه مردم ما در هر دور احساساتی رای می‌دهند اما باید دقت کنند، اگر کسی برنامه قوی داشت و قول هم می‌دهد که می‌تواند تحول ایجاد کند به این شخص رای دهند.

وی در توضیح دولت حزب‌اللهی که مقام معظم رهبری مطرح کردند، افزود: دولت حزب‌اللهی یعنی دولت با برنامه یعنی وامدار چپ و راست نیست یعنی دولت دست پاک، دولت حزب اللهی به داخل کشور متکی است، به غرب و شرق نگاه نمی‌کند اگر کسی رئیس جمهور شد باید این فاکتورها را مدنظر داشته باشد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در توضیح نقش نخبگان در انتخابات بیان کرد: نخبگان امروز از عرصه سیاسی کنار کشیدند، نخبگان در تولید وارد شدند و با سختی دارند تولید می‌کنند باید اینها را امیدوار کرد که به میدان بیایند و کمک کنند، به مردم خط دهند اما متاسفانه چون توجهی به این افراد نشده کنار کشیدند اگر نخبگان وارد میدان شوند می‌توانند در پرشور کردن انتخابات تاثیرگذار باشند.

وی در توضیح وابستگی سیاست و اقتصاد به یکدیگر عنوان کرد: امروز اقتصادی سیاسی نمی‌خواهیم، اقتصاد سیاسی یعنی اعداد و ارقام دروغ یعنی روزمرگی ما باید سیاست اقتصادی را مدنظر داشته باشیم یعنی در بحث اقتصادی باید سیاست‌گذاری بلندمدت کنیم.

پاک‌فطرت با بیان اینکه سیاست‌گذاری اقتصادی یعنی روی آوردن به سمت تولید تصریح کرد: تولید است که تورم را کاهش می‌دهد، تولید است که اشتغال ایجاد می‌کند، تولید است که قدرت پول ملی را افزایش می‌دهد بنابراین سیاست اقتصادی ما باید به سمت تولید برود نه به سمت دلالی.

نماینده مردم شیراز و زرقان با بیان اینکه اگر اقتصاد سیاسی را دنبال کنیم غلط است، گفت: این موضوع به قدرت پول ملی ضربه می‌زند، سیاست بلند مدت متفکرانه در حوزه اقتصاد لازم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار