مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به حمایت واحد‌های صنعتی و صنفی استان در شرایط کرونا، گفت: ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در سطح استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۶۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲ 28 May 2021
احمد توصیفیان اظهار داشت: این تسهیلات در سال گذشته با سود ۱۲ درصد به صاحبان کسب و کار‌هایی که به واسطه تعطیلی ناشی از شیوع کرونا دچار خسارت شده بودند، پرداخت شد. 

به گزارش تابناک همدان، به نقل از ایرنا؛ وی خاطرنشان کرد: علاوه بر پرداخت تسهیلات با برقراری مقرری بیمه بیکاری از شاغلان آسیب دیده از همه گیری ویروس کرونا حمایت کردیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۳۰۰ نفر در استان به مدت سه ماه از بیمه بیکاری بهره‌مند شدند، افزود: به طور معمول۲ هزار نفر در سطح استان مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند که در شرایط کرونا این رقم به سه هزار نفر افزایش یافت. 

توصیفیان افزود: علاوه بر واحد‌های صنفی و صنعتی واحد‌های فعال در بخش گردشگری نیز مانند کارکنان مجموعه سیاحتی علیصدر که به دلیل محدودیت‌های کرونایی به مدت طولانی تعطیل و فاقد درآمد بودند، مورد حمایت قرار گرفتند.

او تاکید کرد: آماده همکاری با اتاق بازرگانی و اتاق تعاون و سایر تشکل‌ها برای کمک به واحد‌های تولیدی و خدماتی زیان دیده از همه گیری ویروس کرونا هستیم و در اسرع وقت به درخواست‌های معرفی شدگان از سوی این نهاد‌ها پاسخ می‌دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار