رئیس سازمان ملی استاندارد در سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: غلامرضا شریعتی در این بازدید حمایت سازمان ملی استاندارد ایران را از تولیدکنندگانی که مبنای تولید محصولات و خدمات را کیفیت و استاندارد قرار دادند اعلام کرد و گفت: استاندارد پشتیبان تولید است و برنامه های خود را در سال جاری با هدف رفع موانع پیش می برد.
کد خبر: ۹۶۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ 31 May 2021

سازمان ملی استاندارد پشتیبان تولید است

 رییس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه در سفر به استان سمنان از گروه صنایع خودروسازی عقاب افشان بازدید کردند.
غلامرضا شریعتی در این بازدید حمایت سازمان ملی استاندارد ایران را از تولیدکنندگانی که مبنای تولید محصولات و خدمات را کیفیت و استاندارد قرار دادند اعلام کرد و گفت: استاندارد پشتیبان تولید است و برنامه های خود را در سال جاری با هدف رفع موانع پیش می برد.
وی با اشاره به شرایط گروه صنایع خودروسازی عقاب افشان افزود: این گروه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و توان مهندسان جوان، تولیدات خود را مطابق با استاندارد های داخلی و بین المللی به بازار داخلی و منطقه ای ارائه می کند..
 وی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد علاوه بر حمایت، از تولید کنندگانی که برای تولید خوب و با کیفیت تلاش می کنند، حفاظت می کند گفت: حمایت از تولید، حمایت از سرمایه های انسانی و دانش متخصصان جوان است که با تلاش و پشتکار به این مرحله رسیده اند.
 رییس سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد:  در جهت حفظ و حمایت از سرمایه های کشور باید موانع را از پیش پای تولید کنندگان برداریم، نه اینکه خودمان عامل ایجاد مانع باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار