شریعتی در سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از واحد صنعتی عقاب افشان ابراز داشت: از ابتدای امسال بخشنامه های حمایتی در روند ترخیص کالا صادر شد تا موانع موجود در حد ممکن برطرف شود به طوری که توقفی در صادرات و واردات از بابت استاندارد ایجاد نشود.
کد خبر: ۹۶۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ 31 May 2021

حمایت سازمان ملی استاندارد از تولیدات ملی/ استاندارد به کمک تولید ملی آمده است

غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از واحد صنعتی عقاب افشان ابراز داشت: از ابتدای امسال بخشنامه های حمایتی در روند ترخیص کالا صادر شد تا موانع موجود در حد ممکن برطرف شود به طوری که توقفی در صادرات و واردات از بابت استاندارد ایجاد نشود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: سازمان ملی استاندارد مانند تمام ارگان‌ها موظف است در راستای تحقق شعار سال اقدام کند از این رو علاوه بر رعایت حقوق مصرف کننده در بررسی استعلام کالاهای تولیدی، حمایت از تولیدکننده را نیز در دستور کار دارد.

وی اظهار داشت: پیش از تحریم‌های ظالمانه ایالات متحده آمریکا، صادرات غیرنفتی کشور بالغ بر ۵۰ میلیارد دلار در سال بود. می بایست با حمایت از تولید ملی ، صادرات غیر نفتی را احیاء کنیم.

رئیس جدید سازمان ملی استاندارد بیان کرد: سفرهای استانی  ما ، به منظور ملاقات با تولیدکنندگان برجسته و دارای استانداردهای اجباری است که بتوان با ارائه راه‌حل موثر در راستای رفع موانع تولید و تحقق شعار سال گام برداشت.

شریعتی افزود: استان سمنان بیش از ۲ هزار واحد صنعتی دارد که ۶۵۷ واحد دارای استانداردهای اجباری است و یکهزار و ۳۵۶ پروانه در این زمینه صادر شد از این رو سمنان،  استان صنعتی مهمی است.

رئیس سازمان ملی استاندارد به منظور بازدید از گروه خودرو سازی عقاب افشان ، شرکت خودرو سازی فردا،شرکت کلران،شرکت فروسیلیس و کاشی سمنان به این شهر سفر کرده است.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار