کد خبر: ۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷ 02 March 2015

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین غیب پرور ظهر دوشنبه در نشست خبری شهدای استان فارس تصریح کرد: برای اولین بار چنین یادواره ای در روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: آیت الله حسینی بوشهری نیز به عنوان سخنران این مراسم مشخص شده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس یادآور شد: از مجموع ۸۳۸ سادات فارس ۵۴۰ نفر از این عزیزان از ۱۷ سال تا ۲۵ سال سن دارند که ۶۵ درصد از کل شهدای سادات را تشکیل می دهند.

سردار غیب پرور افزود: ۴۰۰ نفر از شهدای سادات بسیجی، ۲۱۰ نفر سپاه، ۲۱ نفر از سادات روحانی، ۹ نفر مربوط به جهاد سازندگی و ۳۸ نفر متفرقه هستند.

وی ادامه داد: جوان ترین شهید سادات دختری ۱۲ ساله و پیرترین شهید سادات پیرمرد ۶۹ ساله است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه مردمی بودن دفاع مقدس از نوع شغل شهدا مشخص است، گفت: از انواع مشاغل در دفاع مقدس شرکت کرده اند و امروز ما با سربلندی باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی یادآور شد: در همین روز ۱۰ هزار نفر از محرومین اطراف شهرستان شیراز مهمان سفره حضرت فاطمه (س) خواهند بود.

سردار غیب پرور در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا ارائه مجوز کنسرت از جانب وزارت ارشاد دلیل بر قانونی بودن کنسرت است، گفت: متاسفانه در شهر شیراز در کنسرت هایی که برگزار می شود مقتضیات و شان سومین حرم اهل بیت در نظر گرفته نمی شود.

وی ادامه داد: اینکه وزارت ارشاد برای اجرای کنسرت مجوز صادر کند حکم قانونی نیست و جای تاسف است که برخی از مسئولین چنین برداشتی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار