رضایی کوچی به شاخصه های یک رئیس جمهور اصلح اشاره کرد و ثابت قدمی در ولایت مداری، ادامه دهنده مسیر امام و رهبری، شهدا و سردار سلیمانی، عمل گرایی، فراجناحی، قاطعیت، پاک دستی، شجاعت، توان مندی و مردمداری را از جمله این شاخصه ها دانست.
کد خبر: ۹۶۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ 07 June 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمدرضا رضایی کوچی» با تاکید بر لزوم حضور یکپارچه مردم در انتخابات 28 خرداد، گفت: بصیرت و موقع شناسیِ امت یک پارچه ایران اسلامی از همه مذاهب، اقوام، طوایف، سلایق و جناح های سیاسی و آحاد مردم فهیم ایجاب می کند که با توجه به شرایط موجود و دغدغه های به حق مقام عظمای ولایت، در باب اولویت ها و ضرورت های کشور از جمله مسایل معیشتی و اقتصادی مردم و توجه به محرومان و مستضعفان؛ فردی را گزینش کرده که بتواند بر مشکلات و نابسامانی های موجود فایق آید و نجات دهنده کشور در این برهه زمانی باشد.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی به شاخصه های یک رئیس جمهور اصلح اشاره کرد و ثابت قدمی در ولایت مداری، ادامه دهنده مسیر امام و رهبری، شهدا و سردار سلیمانی، عمل گرایی، فراجناحی، قاطعیت، پاک دستی، شجاعت، توان مندی و مردمداری را از جمله این شاخصه ها دانست که امیدها را زنده و انسجام، وحدت و هم دلی را حاکم‌ بر ایران اسلامی می کند.

 

وی از مردم خواست با حضور خود در پای صندوق های رأی و با انتخاب فرد اصلح، شایسته و مورد تایید و حمایت علما، نخبگان، فرهیختگان، دانشگاهیان، خانواده شهیدان، فعالان سیاسی، دلسوزان اجتماعی حماسه دیگری را خلق کنند.

 

رضایی کوچی در پایان ابراز امیدواری کرد با انتخاب فرد اصلح با وجود میل بدخواهان اسلام، انقلاب و تحریم کنندگان انتخابات؛ بارقه امید، شور، نشاط، رشد، توسعه و سربلندی؛ کشورمان را فرا گیرد و شاهد عظمت انقلاب، بالندگی و قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و سراسر گیتی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار