نماینده مردم سروستان در مجلس گفت: مردم از دروغ خسته شده اند، از دورویی و تخریب ها خسته شده اند، وقتی نخبگان کشور توسط شورای نگهبان تایید می شوند و روبروی یکدیگر قرار می گیرند، مردم آنها را می بینند. کاندیداهای ریاست جمهوری به جای اینکه مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه های خود را ارائه بدهند، ولی با هم برخورد می کنند که این کار درستی نیست.
کد خبر: ۹۶۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ 09 June 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: عبدالعلی رحیمی مظفری در نشست علنی امروز (چهارشنبه 19 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: سالروز ایام شهادت جمعی از کارکنان مجلس در حادثه تروریستی و همچنین شهادت جمعی در حرم مطهر امام خمینی (ره) را تبریک و تسلیت می گوییم.

نماینده سروستان، کوار و خرامه در مجلس یازدهم ضمن محکوم کردن همه جنایات تروریستی و کسانی که بر روی جنایات سرپوش می گذارند، ادامه داد: کاندیداهای ریاست جمهوری با توجه به شرایط کشور توقع زایی نکنند و راستگویی و عدم تخریب یکدیگر را در برنامه خود داشته باشند.

وی افزود: مردم از دروغ خسته شده اند، از دورویی و تخریب ها خسته شده اند، وقتی نخبگان کشور توسط شورای نگهبان تایید می شوند و روبروی یکدیگر قرار می گیرند، مردم آنها را می بینند. کاندیداهای ریاست جمهوری به جای اینکه مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه های خود را ارائه بدهند، ولی با هم برخورد می کنند که این کار درستی نیست.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی در مجلس با بیان اینکه کشاورزی در شرایط بسیار نامناسبی است، مطرح کرد: وقتی مقام معظم رهبری بر مسئله کشاورزی تاکید می کنند، کمیسیون کشاورزی مجلس و وزارت جهاد کشاورزی باید فکری اساسی به حال کشاورزان و دامداران کند. خشکسالی ها وضعیت اسفباری را برای کشاورزان و دامداران ایجاد کرده است.

رحیمی مظفری با بیان اینکه وزارت راه برای جاده ها باید فکری اساسی کند، تاکید کرد: کارکنان وزارت نفت در جنوب در مناطق اقماری حال خوشی ندارند. از سران قوا خواهش می کنم اصلاحیه کمیسیون انرژی مجلس را هر چه سریعتر در دستور کار قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار