زاکانی در گفت و گو با مردم سمنان:
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت با مردم سمنان گفت: جهش تولید در شهر‌ها با شناخت ظرفیت‌های بومی، گره گشای مشکلات اقتصاد هستند.
کد خبر: ۹۷۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶ 15 June 2021

 

 

به گزارش تابناک سمنان زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت با مردم سمنان در شبکه استانی این استان و مستند ایران سرای من، ضمن اشاره به اینکه ظرفیت‌های استان سمنان در بخش کشاورزی، صنعت، دامپروری و گردشگری در مسیر جهش تولید اهمیت دارد، گفت: قابلیت‌های گرشگری، توجه به حوزه کم آبی و دفع فاضلاب از مهم‌ترین مشکلات این استان است که در دستور کار قرار میگیرد.

زاکانی با اشاره اینکه شهرستان‌ها باید محور رونق و تحول و تولید کشور باشند، گفت: مشکلات بیکاری و مسکن در این استان با توجه به تمرکز زدایی در بخش‌های صنعت و کسب و کار کوچک و بزرگ در مسیر جهش تولید رفع می‌شود.

او با اشاره به اینکه آبادانی شهر‌ها به مدیریت درست مالیات‌ها بستگی دارد گفت: یکی از مشکلات شهرستان‌های استان ها، تخصیص اعتبار و تقسیم بندی مکالیات هاست که باید مالیات‌های هر شهرستان در محل برای آبادانی همان منطقه و شهر مورد استفاده قرار گیرد و صنعت هم در این مسیر هم گام باشد.

زاکانی هم چنین گفت: با باز آمایش مجدد، با فهم اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی بر محور‌های شهرستانی، تسویه‌های مالیاتی صورت بگیرد و جهش تولید اتفاق بیفتد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار