فرمانده انتظامي "شيراز" گفت: زورگير قمه به دست كه قصد حمله و زخمي كردن ماموران داشت با شليك پليس مجروح و راهي بيمارستان شد.
کد خبر: ۹۷۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ 20 June 2021

تابناک فارس به نقل از پلیس:سرهنگ "فرج شجاعي" اظهار داشت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر درگيري 3 زورگير قمه به دست با شهروندان در يكي از محله‌هاي شيراز، ماموران انتظامي در كمتر از 3 دقيقه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وي افزود: ماموران انتظامي كلانتري "24 ابوذر" در بررسي‌هاي اوليه مطلع شدند كه يك دستگاه موتورسيكلت در حال تردد بوده كه 3 نفر زورگير با سلاح سرد از نوع قمه قصد سرقت آن را داشته كه با مقاومت راكب مواجه شده‌اند.

فرمانده انتظامي "شيراز" گفت: زورگيران با مشاهده پليس با قمه به سمت ماموران و شهروندان كه قصد كمك كردن به راكب داشته‌اند حمله ور و قصد زخمي كردن آنان را داشته‌اند كه يكي از كاركنان انتظامي با رعايت قانون به كارگيري سلاح پاي يكي از زورگيران را هدف اصابت گلوله قرار داد.

سرهنگ "شجاعي" با اشاره به اينكه با توجه به ازدحام جمعيت 2 همدست متهم از محل متواري و تلاش براي دستگيري آنان ادامه دارد، گفت: زورگير 28 ساله به بيمارستان انتقال و حال مزاجي وي رضايتبخش است.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: پليس شهرستان شيراز با جديت به مقابله با افراد مجرم خصوصا زورگيران و سارقاني مي‌پردازد كه به دنبال ايجاد ناامني در جامعه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار