فرمانده انتظامي استان گفت: با تلاش خستگي ناپذير كاركنان انتظامي "كوه‌چنار" 3 سارق حرفه ای منزل دستگیر و 14 میلیارد ریال اقلام مسروقه نيز کشف شد.
کد خبر: ۹۷۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ 14 June 2021

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس: سردار "رهام‌بخش حبيبي" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي سرقت مقداري طلا و ارز خارجي در منزلي واقع در روستاي "بلغان" از توابع شهرستان لارستان و فرار متهمان با يك سواري سمند، بلافاصله طرح مهار در محورهاي مواصلاتي استان فارس اجرا شد.

وي افزود: ماموران انتظامي با تلاش همه جانبه و بهره‌گیری از شیوه‌های نوين پليسي مطلع شدند سارقان پس از ارتكاب سرقت در محور "شيراز-كازرون" در حال تردد و قصد خروج از استان فارس دارند.

فرمانده انتظامي استان گفت: موضوع به ماموران انتظامي شهرستان "كوه‌چنار" ابلاغ و سريعا به محور مذكور اعزام و با برپايي تور ايست و بازرسي خودرو سمند متعلق به سارقان را شناسايي و دستور ايست صادر كردند.

سردار "حبيبي" خاطر نشان كرد: راننده بدون توجه به دستور پليس متواري و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز ماموران انتظامي موفق شدند خودرو را توقيف و راننده و 2 سرنشين ديگر را نيز دستگير و به مقر انتظامي انتقال دهند.

اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان كرد: در بازرسي از خودرو سارقان مقادیری اموال مسروقه شامل 418 دلار، 210 یوآن چین، يك هزار و 170 درهم، 15 هزار دینار کویت، 5 ميليون و 700 هزار ريال وجه نقد، 132 گرم طلا و جواهرات، 6 عدد ساعت مچی گران قيمت، 9 عدد آدکلن خارجی و 3 دستگاه پاور بانک كشف شد.

وي با اشاره به اينكه متهمان در بازجويي اوليه به سرقت منزل در روستاي "بلغان" از توابع شهرستان لارستان اقرار و پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شدند، تصريح كرد: كارشناسان ارزش اموال مسروقه را 14 ميليارد ريال برآورد كرده‌اند.

فرمانده انتظامي استان فارس از شهروندان خواست ضمن رعايت هشدارهاي پليسي، منزل خود را به سيستم هاي ايمني مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك قبل از هر اقدامي بلافاصله با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار