کد خبر: ۹۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲ 19 September 2015
سرپرست معاونت اجتماعی بهزیستی گیلان گفت: شهریه مهد کودک‌های گیلان ۱۰ تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سید سهیلا اکبری در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشن ملی روز کودک هم‌زمان با سراسر کشور در 15 مهرماه اظهار داشت: 543 مهد کودک در گیلان با بیش از 16 هزار کودک تحت نظارت سازمان بهزیستی در گیلان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه از این تعداد مهد کودک، 341 مهد کودک شهری و تعداد 181 مهد روستایی است افزود: 21 مهد کودک ویژه کودکان حاشیه شهر در استان وجود دارد.

سرپرست معاونت اجتماعی بهزیستی گیلان از افزایش 10 تا 30 درصدی شهریه های مهد کودک استان گیلان در سال تحصیلی جدید خبرداد و گفت: شعار هفته کودک امسال بال تو، پرواز من است.

اکبری افزود: شهریه ابلاغی براساس در جه بندی و ارتقا خدمات مهدهای کودک است و شهریه مهدهای کودک یک ستاره 10 درصد، دوستاره 20 درصد و سه ستاره 30 درصد افزایش یافته است.

وی تأکید کرد: هزینه سرویس ایاب و ذهاب کودکان با توافق والدین و مهد کودک به طور جداگانه اخذ می‌شود و بدیهی است مهدهای کودک تنها مجاز به استفاده از سرویس‌های دارای مجوز و رانندگان با صلاحیت و متعهد و ترجیحاً راننده بانو با رعایت تعرفه‌های معمول هستند.

سرپرست معاونت اجتماعی بهزیستی گیلان با بیان اینکه بخشنامه شهریه مصوب که برای مهدهای کودک ارسال می‌شود باید در معرض دید عموم و والدین قرار گیرد گفت: دریافت هرگونه وجهی تحت هر عنوان و در قالب قرارداد با والدین به منظور ارئه خدمات ویژه تخصصی و یا اخذ رضایت از والدین تحت این عناوین و یا به هر شکل دیگری ممنوع است.

اکبری با بیان اینکه مهدهای کودک مجاز به تشکیل حداکثر سه کلاس فوق برنامه برای گروه‌های سنی (6-4) سال در قالب فعالیت‌های ورزشی‌، هنری، فعالیت‌های فرهنگی هستند خاطرنشان کرد: شرکت کودکان در فعالیت‌های فوق برنامه کاملا اختیاری است و باید رضایت کتبی والدین باشد و شهریه آن نیز جداگانه محاسبه می‌شود وشهریه هر فعالیت حداکثر پنج درصد شهریه پایه هر مهد کودک است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار