تابناک- رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: طی 2 حادثه رانندگی شب گذشته در محور های مواصلاتی شهرستان های تنگستان و دیر 4 نفر جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۷۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 28 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، سرهنگ "مزارعی"  بیان داشت: در ساعت 21 شب گذشته مورخ 6 تیر ماه در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر تصادف منجر به فوت 2 دستگاه خودرو سواری در محور ساحلی شهرستان "تنگستان" محدوده روستای "باشی" به سمت روستای "رستمی"سریعا گشت تصادفات برای بررسي در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در اين حادثه، يك دستگاه وانت تندر ال 90 (شوتی) به علت انحراف به چپ و تخطی از سرعت مطمعنه با یک دستگاه خودرو پژو پارس که راننده آن یک نفر خانم بوده برخورد که هر دو خودرو دچار آتش سوزی شده و رانندگان آنها به علت آتش گرفتن جان خود را از دست می دهند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر، با اشاره به حادثه ديگري مبني بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل کالای قاچاق در ساعت 23 و 45 دقیقه شب گذشته مورخ 6 تیر ماه در محور "دوراهک" به "آبدان" نرسیده به روستای "لوحک" شهرستان "دیر" افزود: در اين حادثه خودرو (شوتی) به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیر مجاز واژگون و خودرو آتش گرفته و راننده به همراه سرنشین آن که یک نفر خانم بوده فوت می کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار