شفیعیان با هشدار خطرناک بودن سویه دلتای کرونا در موج جدید کرونا بر تشدید نظارت‌ها و محدودیت ها در شهرستان جهرم خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 02 July 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «مهدی شفیعیان» ضمن هشدار خطرناک بودن سویه دلتای کرونا در موج جدید کرونا بر تشدید نظارت‌ها، رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی تأکید کرد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در وضعیت قرمز شهرستان از ۱۰ تیرماه، افزود: تمامی اماکن تفریحی، تفرجگاه‌ها و پارک ها تعطیل است.

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به‌ وضعیت قرمز شهرستان برگزاری تمام کلاس های تقویتی و تابستانه آموزش و پرورش، صرفا غیر حضوری برگزار می شود، بیان کرد: ترددهای بین شهری کنترل و تردد پلاک های غیربومی به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است.

 

شفیعیان با اشاره به اینکه محدودیت ترددهای شبانه از ساعت ۱۰ شب تا سه بامداد نیز همچنان برقرار است، خاطرنشان کرد: همشهریان از سفرهای غیرضرور بپرهیزند.

 

وی با تاکید بر اینکه فعالیت کافی شاپ ها، رستوران ها و فست فودها و... صرفا به صورت بیرون بر و در فضای باز امکان ادامه دارد، گفت: برگزاری هرگونه تجمع، مراسمات مذهبی، فرهنگی، عروسی، ختم و... ممنوع است.

 

فرماندار ویژه جهرم به نحوه فعالیت ادارات نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در وضعیت قرمز ادارات (به غیر از ادارات خدمات رسان که به صورت یک دوم فعالیت دارند) حداکثر با یک سوم کارکنان دایر و دو سوم پرسنل نیز دورکار هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در مراکز ورزشی، تجاری و بخش اصناف رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی الزامی و امری ضروری است، گفت: فعالیت مجدد اکیپ‌های گشت مشترک نظارتی تحت نظارت و مدیریت ستاد کرونای شهرستان آغاز شده و تشدید نظارت ها تا خروج شهرستان از وضعیت بحران ادامه دارد.

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، محدودیت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار