خطیب جمعه کامفیروز : به گفته افراد محلی تا چند روز پیش صدای ناله‌ افراد زیر آوار مانده را می‌شنیدند اما کاری نمی توانستند برای آنها انجام دهند، ما واقعاً در حال نظاره و تماشای فروریختن هیمنه و ابرقدرتی آمریکا در دنیا هستیم و به زودی آن را جشن خواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۷۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ 02 July 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی زاده، ضمن قدردانی از دانشمندان ایرانی که موفق به تولید واکسن کرونا شدند بیان داشت: در هفته گذشته یکی از شیرین‌ترین و بزرگترین موفقیت‌های تاریخ کشور ایران رقم خورد.

وی افزود: پس از قریب به دو سال از شیوع ویروسی کشنده و خطرناک که سراسر کره زمین در حال دست و پنجه نرم کردن با آن و تحمل شکست های پیاپی از این دشمن ریزنقش بوده و در بین این همه کشورهای مدعی علم و پیشرفت، این ایران اسلامی بود که توانست علی رغم وجود تحریم های خارجی و تحقیر های مزدوران داخلی، یکی از معدود کشورهای جهان باشد که واکسن کرونا تولید کرده و آن را به مرحله بهره‌برداری برساند.

امام جمعه کامفیروز اظهار داشت: آنچه که باعث شگفتی نخبگان عالم شد و به اندازه خود تولید واکسن کرونا برای ما ایرانیان غرور آفرید، اعتماد پیر فرزانه ما و اول شخص ایران اسلامی به جوانان و دانشمندان این مرزوبوم بود. او که می توانست بسیار پیش از آن و در قالب توجیه های متفاوت از واکسن های نمونه خارجی استفاده کند، اما در عمل نشان داد که ضمن ِ تصدی رهبریت دینی، وطن دوست تر و وطن پرست تر از او در این مرز و بوم وجود ندارد.

وی ادامه داد: امام خامنه ای جان خویش را، با صلابت برای اعتماد‌سازی مردم ایران به این واکسن و روحیه دادن به دانشمندان ایرانی بر کف خویش گرفت و با استفاده از این واکسن داخلی به همگان آموخت که قلبا اعتماد و اعتقاد به تولید داخل دارد. باشد که این عمل حضرت آقا سرمشقی شود برای سایر مسئولین و ما مردم.

او در ادامه با اشاره به حادثه ریزش یک برج ۱۲ طبقه در میامی آمریکا چنین ادامه داد: پس از ریزش و فرو ریختن این برج، آنچه که در تفکر غرب زده های داخلی به چشم آمد این بود که دولت حاکم بر کشور آمریکا ظرف چند ساعت، آوار برداری کرده و مصدومان را نجات دهد. اما چیزی که ما در عمل شاهد آن بودیم کشته شدن ِ چندین نفر و زیر آوار ماندن قریب به ۱۵۰ آمریکایی بود. آمریکا به همگان نشان داد علی رغم ادعای داشتن تکنولوژی و صنعت برتر دنیا، توانایی کنترل یک بحران کوچک را ندارد و مردم دنیا هم فهمیدند آن تصوری که از آمریکا و قدرت او در ذهنشان بود محدود و محصور به همان فیلم های تخیلی هالیوودی است.

تقی‌زاده ادامه داد: آمریکا منهای قدرتی که هالیوود و رسانه‌های مستکبر دنیا به او عطا کرده و به دروغ او را بزرگ نموده دیگر جز یک کشور معمولی چیزی نخواهد بود.

وی تاکید کرد: بسیار مایلم بدانم آنان که در حادثه پلاسکو به هر طریق و رقمی که توانستند، مدیریت داخلی و امکانات ما را به سخره گرفتند و عزیزان ما را تحقیر کردند، اکنون کجایند که ببینند کشور ِ قبله آمال آنها درچه تلاطمی دست و پا می‌زند.

وی افزود: به گفته افراد محلی تا چند روز پیش صدای ناله‌ افراد زیر آوار مانده را می‌شنیدند اما کاری نمی توانستند برای آنها انجام دهند، ما واقعاً در حال نظاره و تماشای فروریختن هیمنه و ابرقدرتی آمریکا در دنیا هستیم و به زودی آن را جشن خواهیم گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار