مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: زیرساخت های شبکه دیتای خانگی با نصب تجهیزات فنی پیشرفته و به روز در مرکز گلستان شهرستان اهواز توسعه و ارتقا یافت.
کد خبر: ۹۷۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ 12 July 2021

رحیم فلاح زاده  بیان کرد: با توجه به این که پاسخگویی به نیاز مشتریان در خصوص استفاده از سرویس‌ها و محصولات مخابراتی مستلزم تقویت و توسعه زیرساخت‌های لازم است، لذا به منظور جلب رضایت مشتریان مخابراتی با سرمایه گذاری و نصب تجهیزات جدید، عملیات ارتقا و افزایش پهنای باند کافوهای نوری در مرکز گلستان شهرستان اهواز انجام شد.

وی گفت: اجرای عملیات افزایش پهنای باند تجهیزات نوری مرکز تلفن ثابت گلستان با نصب و راه اندازی یک دستگاه سوییچ جدید مربوط به کافوهای نوری که دارای ۱۰ گیگابیت و ۲۴ پورت اپتیک است، اجرا شد و توسعه زیر ساخت شبکه دیتای خانگی و امکان افزایش پهنای باند منصوبات نوری شبکه دیتا در این مرکز نیز فراهم شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: اجرای این پروژه موجب افزایش کیفیت و سرعت قابل توجه دیتای مشترکان adsl خانگی در مرکز تلفن گلستان اهواز می شود.

وی نصب تجهیزات پیشرفته و به روز در مراکز به منظور ارتقای زیرساختها را کمک بسیار مؤثری به افزایش سرعتِ دسترسی و پهنای باند منصوبات کافوهای نوری دانست.

فلاح زاده اظهار داشت: متقاضیان می توانندجهت استفاده از اینترنت adsl خانگی پس از ثبت درخواست خود و انجام مراحل اداری از خدمات و سرویس‌های مبتنی بر این بستر بهره مند شوند.

پروژه‌های مختلف مخابراتی با هدف ارتقا، توسعه و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان توسط مخابرات منطقه خوزستان تهیه و تدوین شده است که بر اساس کارشناسی‌های صورت گرفته و اولویت بندی آنها، اجرایی و عملیاتی خواهند شد.

برچسب ها: رحیم فلاح زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار