مدیرکل دفتر بازرسی ماموریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اردبیل گفت: برای رفع مشکل بیکاری در استان 25 میلیارد ریال وام خوداشتغالی و ضروری از طریق صندوق کار آفرینی امید به کارآفرینان پرداخت شد.
کد خبر: ۹۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 20 September 2015

به گزارش ایرنا، علیرضا یزدانی در همایش آموزشی رابطین سامد دستگاه های اجرایی ، فرمانداری ها و شهرداری های استان با اشاره به اینکه ارائه خدمات مطلوب و پاسخگویی به موقع به مردم از اهم وظایف سامد است افزود: از طریق سامانه سامد نظارت مردمی به حداکثر ممکن رسیده و مردم از طریق شماره تلفن 111 می توانند با این سامانه ارتباط برقرار کنند.
او مجموع تماس های تلفنی مردمی در دو سال گذشته با این دفتر را 190 هزار و 196 مورد و
و 74 هزار و 113 نامه و درخواست مردمی ذکر کرد به ثبت رسیده و 72 هزار و 346 مورد آن
برای رسیدگی و پاسخگویی مناسب به دستگاه های اجرایی ارجاع شده که حدود 80 درصد آن مورد رسیدگی و اقدام قانونی دستگاه های اجرایی قرار گرفته است.
وی رسیدگی و پاسخگویی به موقع و دقیق به شکایت ها و درخواست های مردمی و بهره برداری از نتایج آن را در کنترل و بهبود عملکرد ها موثر دانست و افزود: با راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) بسترهای مختلفی بامردم فراهم شده طوری که با دریافت پیام های مردمی از طریق تلفن 111 بلافاصله موارد دریافتی مورد بررسی قرار گرفته و برای رسیدگی و پاسخگویی به مراجع ذیربط ارسال می شود.
یزدانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ارتقای سطح پاسخگویی دستگاه های اجرایی به مردم ، ایجاد بستری مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، افزایش میزان رضایت مندی مردم از ارائه خدمات توسط سامد ، توسعه و بهبود استانداردهای ارائه خدمات ، کاهش عوامل نارضایتی در مردم ، رسیدگی موثر به تقاضای مردم و پاسخگویی سریع را از جمله اهداف سامد ذکر کرد.

انتهای پیام /
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار