مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: باتوجه به افزایش شمار مبتلایان بیماری کرونا سالن تئاتر استاد لایق در شیراز به بیماران کرونایی به صورت موقت اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۸۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 14 August 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: صابر سهرابی با اعلام این خبر که این سالن به صورت موقت در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است تصریح کرد: اختصاص این سالن به بیماران کرونایی از جمله مصوباتی است که در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مصوب شده و در راستای افزایش خدمت رسانی به بیمارانی که با این بیماری مواجه شده‌اند به این افراد اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: این سالن برای آن دسته از افرادی است که نیاز به بستری در بیمارستان‌های استان ندارند و به صورت موقت خدمات درمانی دریافت می‌کنند که با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده تا این سالن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی باشد.

پیش‌تر استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تمامی دستگاه‌های استانی را مکلف کرده بود تا تمامی تجهیزات خود را در راستای مقابله با ویروس کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس سالن لایق نزدیک به دو سال است که تعطیل بوده و گروه‌های تئاتری تمرین‌های خود را در این سالن انجام می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار