مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: طی ۲۴ساعت گذشته در فسا پنج بیمار در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و ۱۲۲ بیمار جدید نیز شناسایی شدند.
کد خبر: ۹۸۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳ 11 August 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: صادق مهدوی نیا روز با اشاره به کاهش سن فوتی های اخیر کرونا در فسا افزود: در روز گذشته در فسا یک خانم ۴۲ساله و یک مرد ۳۵ساله بدون داشتن بیماری زمینه ای و دو خانم ۶۳ساله و ۸۸ ساله و یک آقای ۷۲ ساله با بیماری زمینه ای به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع بی سابقه و گسترده بیماری کووید ۱۹ با سویه دلتا در شهرستان فسا و افزایش تعداد بیماران ، ششمین بخش ویژه بستری مبتلایان به کرونا نیز در این بیمارستان راه اندازی شده است.

مهدوی نیا بیان کرد: در حال حاضر چهار بخش قرمز و ۲ بخش خاکستری و سرپایی در ارایه خدمات به مبتلایان به بیماری کرونا در این بیمارستان فعالیت دارند.

به گفته وی، ظرفیت بخش های ویژه کرونا در بیمارستان تکمیل شده است و سایر بخش ها و تخت های بیمارستانهای فسا در حال پرشدن با بیماران کرونایی بد حال است.

مهدوی نیا گفت: رنگ شهرستان فسا از نظر وضعیت کرونایی، قرمز و خیلی پرخطر است و بهتر شدن وضعیت به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسئولان بستگی دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا از شهروندان درخواست کرد تا از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی و دورهمی خانوادگی و پارک نشینی و بازارگردی خودداری کنند.

وی همچنین بررعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه،استفاده مداوم و صحیح از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، شست و شوی دست ها،بازبودن پنجره ها، تهویه هوا و جدی گرفتن واکسیناسیون تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب ها: کرونا ، فسا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار