رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: طبق مصوبه اعلام شده و با موافقت اعضای شورای شهر دو تن دیگر به جمع هشت کاندیدی نهایی تصدی پست شهرداری همدان اضافه شدند.
کد خبر: ۹۸۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱ 16 August 2021
 رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: طبق مصوبه اعلام شده و با موافقت اعضای شورای شهر دو تن دیگر به جمع هشت کاندیدی نهایی تصدی پست شهرداری همدان اضافه شدند.

به گزارش تابناک همدان، محمود مسگریان اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورا در صورت صلاح‌دید می‌توان افراد جدیدی را برای تصدی پست شهرداری اضافه کرد بنابراین با موافقت اعضاء و طبق مصوبه اعلام شده دو تن دیگر به جمع هشت کاندیدی نهایی اضافه شدند.

وی تصریح کرد: نامزدهای تصدی پست شهرداری همدان در روزهای گذشته برنامه‌های خود را در صحن شورا ارائه و به سوألات اعضای شورا و کارشناسان حاضر در جلسه پاسخ دادند.

مسگریان با اشاره به اینکه در این جلسات اعضای شورا آشنایی بیشتری با گزینه‌های تصدی پست شهرداری پیدا کردند، افزود: این موضوع می‌تواند در انتخاب شهردار خوب موثر باشد.

رئیس شورای شهر همدان در ادامه با بیان اینکه آقایان "حسین صمدیان" و "کیوان کاظمی مستقیم" دو گزینه جدید معرفی شده برای تصدی پست شهرداری همدان هستند، ادامه داد: این دو کاندیدا پس از تعطیلات پیش رو در صحن شورا حاضر خواهند شد و برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند.

وی با اعلام اینکه شهردار همدان تا ۱۴ شهریورماه معرفی خواهد شد، اضافه کرد:  اضافه شدن افراد جدید به لیست کاندیداها به معنای رد، نفی و یا کنارگذاشتن دیگر گزینه‌ها و یا قانع نشدن اعضای شورا از برنامه کاندیداها نیست بلکه شورا تلاش می‌کند با بررسی بیشتر، بهترین فرد را برای مدیریت شهرداری همدان انتخاب کند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار