رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: پنج فوتی ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شد و مجموع فوتی های استان به ۹۱۴ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۸۸۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 23 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر محمد کریمیان روز یک شنبه اظهار داشت: ۱۰۲ بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود استان به ۴۷۳ نفر رسید که بی سابقه است.

وی افزود: شهرستان های ایلام با ۲۸ نفر، آبدانان با ۱۷ نفر و دهلران با ۱۴ نفر بیشترین تعداد بستری های جدید را به خود اختصاص دادند و در وضعیت قرمز قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: همچنین از بستری های جدید ۱۱ نفر مربوط به چرداول، ۱۱ نفر دره شهر، ۱۰ نفر ایوان، چهار نفر مهران، سه نفر بدره، ۲ نفر چوار، یک نفر سیروان و یک نفر نیز مربوط به ملکشاهی است.

دکتر کریمیان تاکید کرد: طی شبانه روز گذشته ۴۰۹ ابتلای جدید کرونا شناسایی شده و مجموع مبتلایان استان به ۵۱ هزار و ۶۳۴ نفر افزایش یافت و مجموع بهبودیافتگان استان نیز ۴۸ هزار و ۶۹۱ نفر است.

وی اضافه کرد: شهرستان های ایلام، مهران، آبدانان، دره شهر، دهلران، چرداول، بدره، ایوان و چوار در وضعیت قرمز و سیروان، هلیلان و ملکشاهی در وضعیت زرد قرار دارند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار