رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگيري یکی ديگر از سارقان مسلح متواری که سال گذشته با دیگر همدستانش در قالب باندی اقدام به سرقت مسلحانه احشام از شهرستان محلات و شهادت یکی از کارکنان انتظامی پلیس خمين کرده بود، خبرداد.
کد خبر: ۹۸۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ 24 August 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ كارآگاه "کامیار چهری" افزود:در سال گذشته با شهادت ستوانيكم مرتضي براتي از كاركنان انتظامي شهرستان خمين در يك درگيري با سارقان مسلح احشامي كه از يك دامداري در شهرستان محلات، سرقت كرده بودند، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
وي یادآورشد: در همان ابتدا تعداد شش نفر از اعضاي اين باند در يك عمليات پيچيده پليسي دستگير شدند و در چند ماه قبل نيز يكي از اعضاي اين باند كه مدتي متواري در يكي از استان هاي جنوبي كشور مخفي شده بود، دستگير شد.
اين مقام انتظامي اضافه كرد: در مراحل تحقيفات كارآگاهان پليس، برنامه ريزي عملياتي براي دستگيري يكي ديگر از اعضاي ديگر اين باند كه فراري بود، ادامه پيدا كرد و سرانجام، محل اختفاي اين فرد نيز در يكي از استان هاي همجوار شناسايي شد.
وی ادامه داد: بعد از اخذ نيابت قضائي، تيم هايي از كارآگاهان پليس براي دستگيري اين فرد به اين استان اعزام شدند و موفق شدند در يك عمليات غافلگيرانه، اين فرد را دستگير و به استان مركزي انتقال دهند.
وی گفت:برنامه ريزي عملياتي کارآگاهان پليس آگاهی استان مرکزی و انجام هماهنگی لازم با مسئولان و اخذ نیابت از دستگاه قضائی، مأموران به استان محل سکونت سارق متواری اعزام شدند.
سرهنگ چهری با بيان اعتراف فرد دستگیر شده به شرکت در سرقت مسلحانه احشام در شهرستان محلات و شهادت یکی از کارکنان انتظامی پلیس این شهرستان افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی، روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار