متوسط مصرف روزانه بنزین درفارس تا قبل ازتعطیلات اخیر پنج میلیون و ۹۰۰ هزارلیتر بوده که با کاهش ۱۷ درصدی به روزانه چهارمیلیون و ۹۵۰ هزارلیتر رسیده است.
کد خبر: ۹۸۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ 26 August 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: امیر بنی کریمی مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، گفت: از ۲۴ تا ۳۱ مرداد ماه امسال بیش از ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین در سطح استان فارس تامین و توزیع شد که نسبت به میانگین مصرف مرداد ماه پارسال حدود ۱۷ درصد کاهش داشته است.

او با اشاره به کاهش تردد‌های بین شهری ودرون استانی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بیان کرد: بیشترین و کمترین میزان مصرف در زمان مذکور به ترتیب مربوط به روز‌های ۲۴ مرداد با بیش از شش میلیون ۲۰۰ هزارلیتر و ۲۹ مرداد با سه میلیون و ۹۰۰ هزارلیتر است.

مدیر منطقه فارس با بیان اینکه موضوع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به عنوان یک دستگاه خدمات رسان شناخته می‌شود تصریح کرد: فرایند سوخت رسانی در فارس از طریق ۴۲۶ باب جایگاه مایع و سی ان جی در دوره‌های اوج بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل‌ها انجام می‌شود.

بنی کریمی ادامه داد: با برنامه ریزی‌ مناسب ذخیره سازی سوخت در انبار‌های نفت انجام شد و ضد عفونی و رعایت نکات بهداشتی مداوم جایگاه‌ها به ویژه تلمبه‌ها ونازل‌ها از سوی جایگاه داران، تب سنجی رانندگان نفتکش و ضد عفونی نفتکش‌ها هنگام ورود به انبار و شروع واکسیناسیون (کارکنان عملیاتی، رانندگان نفتکش وکارکنان جایگاه‌ها) ازجمله اقدامات این شرکت برای پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از مردم استان درخواست کرد انتقادات وپیشنهادات خود را در خصوص عملکرد مجاری عرضه سوخت از طریق شماره تلفن ۰۹۶۲۷ (مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورد ه‌های نفتی) مطرح کنند.

برچسب ها: بنزین ، مصرف بنزین ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار