وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تشکر از بسیج جامعه پزشکی خوزستان در راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون گفت: لازم است که همه سازمان‌ها در انجام واکسیناسیون کمک‌ کنند.
کد خبر: ۹۸۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۰ 28 August 2021

دکتر بهرام عین اللهی که به همراه رییس جمهوری به خوزستان سفر کرده، روز جمعه در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون شهید تندگویان اهواز بیان کرد: این مرکز با همکاری بسیج و دانشگاه راه اندازی شده، و نیروهای مردمی در کنار کادر درمان در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

وی افزود: از خیران و سازمان ها درخواست داریم که در حد توان خود مکانی را تدارک دیده تا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در آن مرکز واکسیناسیون راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه انجام واکسیناسیون بسیار مهم است و همه باید واکسن بزنند ادامه داد: از همه واجدان شرایط خواهش می‌کنیم که هر چه زودتر واکسن بزنند تا میزان مرگ و میر ناشی از کمتر شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: متاسفانه به دلیل اینکه در واکسیناسیون قدری مشکل داشتیم تعداد مرگ و میر در کشور بالا رفته که لازم است همه واکسن بزنند.

عین اللهی گفت: طبق بررسی صورت گرفته متاسفانه میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در خوزستان پایین آمده که از مردم انتظار داریم عادی انگاری را کنار بگذارند.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است.

رییس جمهوری صبح روز جمعه در نخستین سفر استانی کابینه سیزدهم، برای بررسی مشکلات خوزستان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سیلمانی وارد اهواز شد. رییس جمهوری را در این سفر جمعی از اعضای کابینه از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و رییس سازمان برنامه و بودجه همراهی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار