رئیس اداره صنعت دشتی خبر داد
کد خبر: ۹۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 22 September 2015
تابناک بوشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی خبر داد.

حسین مجدنیا در گفت‌وگو با فارس در دشتی از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی اظهار داشت: با عنایت به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و شروع سال تحصیلی جدید تقاضا برای خرید لوازم‌التحریر، کیف، کفش و سایر ملزومات افزایش می‌یابد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی افزود: به‌منظور نظارت بر قیمت، تأمین، توزیع و ارائه به‌موقع کالا و خدمات اولویت‌دار طرح ویژه بازگشایی مدارس در سال جاری با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط آغازشده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی، خدماتی و رسیدگی سریع به شکایت‌های مردمی از نیمه شهریورماه تا نیمه مهرماه گشت‌های مشترک همراه با دو اکیپ بازرسی به همراه 20 نفر ناظر افتخاری، بازرسان اتاق اصناف در دو نوبت صبح و عصر آغاز می‌شود.

مجدنیا خاطرنشان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 956 واحد صنفی در شهرستان دشتی فعالیت می‌کنند که 85 درصد از آن‌ها مجهز به دستگاه pos هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تا این تاریخ هیچ‌گونه دستورالعملی مبنی بر برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم از ناحیه وزارت متبوع صادر نشده و با عنایت به قانون انتزاع، وظایف تنظیم بازار از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی محول شده است همکاران ما در سازمان‌های صنفی ویژه اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی ضمن هماهنگی با تعدادی از واحدهای صنفی در شهرستان با اجرای طرح فروش فوق‌العاده از تاریخ 15 شهریور تا 30 مهرماه کالاهای خود را بین 10 الی 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌کنند.

مجدنیا گفت: تمام دکه‌های ثابت در سطح شهرستان دشتی شناسنامه‌دار شده‌اند و علاوه بر اخذ پروانه کسب دارای کارت شناسایی خرده‌فروشی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار