همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)
در دوران دفاع مقدسمازندران همواره از استان های پیش تاز در عرصه دفاع از کیان اسلامی بود تا آنجا که با تقدیم 10 هزار و 400 شهید گلگون کفن در قالب لشکر ویژه 25 کربلا توانست صفحه ای ماندگار از خود در تقویم دفاع مقدس به یادگار بگذارد .
کد خبر: ۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸ 03 March 2015
مازندران در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان 4 شهید لاله گونی است که در عین گمنامی نام آوران عصر و زمان خود بوده اند .
به گزارش تابناک مازندران ؛ در دوران دفاع مقدسمازندران همواره از استان های پیش تاز در عرصه دفاع از کیان اسلامی بود تا آنجا که با تقدیم 10 هزار و 400 شهید گلگون کفن در قالب لشکر ویژه 25 کربلا توانست صفحه ای ماندگار از خود در تقویم دفاع مقدس به یادگار بگذارد .
اگر چه 27 سال از اتمام جنگ تحمیلی گذشته اما مردم مازندران همیشه و در هر برهه و زمانی نشان دادند که یاد و خاطره شهدا را همواره در استان زنده نگه داشته و خواهند داشت .
امشب و بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه به یاد ماندنی عاشقان کربلا ساری مردم ولایتمدار استان با حضور عاشقانه شان بار دیگر با این شهدا پیمان می بندند که تا آخرین نفس رهرو خون آنها بوده و در دفاع از انقلاب اسلامی همواره به شهدا اقتدا خواهند کرد .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
خوشا به حال شهیدان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار