رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۶ ایلامی دیگر در شبانه روز گذشته جان خود را بر اثر کرونا از دست دادند و مجموع فوتی استان به ۹۷۵ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۹۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ 04 September 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛دکتر محمد کریمیان روز شنبه اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۹ ابتلای جدید کرونا شناسایی و مجموع مبتلایان استان به ۵۵ هزار و ۱۳۱ نفر افزایش یافت و تعداد بهبودیافتگان نیز ۵۲ هزار و ۹۹۹ نفر است.

وی افزود: همچنین در شبانه روز گذشته ۵۹ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های استان هم اکنون به ۳۹۱ نفر کاهش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: از بستری های جدید ۲۸ نفر مربوط به ایلام، هفت نفر ایوان، پنج نفر آبدانان، پنج نفر چرداول، پنج نفر دهلران، چهار نفر مهران، یک نفر بدره، یک نفر دره شهر، یک نفر سیروان، یک نفر هلیلان و یک نفر نیز مربوط به چوار است.

دکتر کریمیان تاکید کرد: ۲ شهرستان ملکشاهی و هلیلان بر اساس جدیدترین رنگ بندی ستاد ملی کرونا از وضعیت نارنجی به وضعیت قرمز کرونایی تغییر پیدا کردند و در مقابل شهرستان های دره شهر و بدره نیز از قرمز به نارنجی تبدیل شدند.

دکتر کریمیان ادامه داد: هم اکنون هشت شهرستان ایلام، آبدانان، ایوان، مهران، چرداول، دهلران، ملکشاهی و هلیلان در وضعیت قرمز قرار دارند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار