از ابتدای فروردین امسال تاکنون، ۱۳ هزار و ۶۸۴ بیمار در بیمارستان شهید دکتر چمران شیراز پذیرش شدند و خدمات درمانی دریافت کردند.
کد خبر: ۹۹۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 09 September 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رییس بیمارستان شهید دکتر چمران گفت: این مرکز آموزشی درمانی با ۲۴۵ تخت فعال و با حضور اساتید مجرب دانشگاه به عنوان یکی از مراکز بزرگ جراحی ارتوپدی و نوروسرجری در منطقه به شمار می‌رود که پذیرای بیماران و مراجعانی از سایر استان‌ها و حتی کشور‌های همسایه است.
دکتر سید علی هاشمی ادامه داد: بیمارستان شهید دکتر چمران با ۶ بخش ارتوپدی، یک بخش نوروسرجری، سه بخش مراقبت‌های ویژه، یک بخش توانبخشی و یک بخش سایکوسوماتیک از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون، پا به پای دیگر بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز علاوه بر بیماران و مراجعان دیگر رشته‌های پزشکی، به بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز خدمات درمانی ارایه می‌دهد و در دوره‌های زمانی متفاوت به عنوان بیمارستان معین، پذیرای بیماران مبتلا به کووید۱۹ ارائه خدمت کرده است.

اختصاص بیش از نیمی از تخت‌های فعال بیمارستان شهید دکتر چمران به بیماران کرونا

او افزود: با توجه به نیاز به تخت‌های بیمارستانی در بحران کروناویروس، به طور میانگین از ابتدای امسال تا کنون، ۵۵ درصد از تخت‌های فعال این بیمارستان به بیماران مبتلا به بیماری کووید۱۹ اختصاص یافته است.
به گفته دکتر هاشمی از ابتدای فروردین امسال تاکنون، ۱۳ هزار و ۶۸۴ بیمار در بیمارستان شهید دکتر چمران پذیرش شدند که از این تعداد هشت هزار و ۴۹۴ بیمار بستری و تحت درمان قرار گرفتند.
رییس بیمارستان شهید دکتر چمران اظهار کرد: از تعداد کل پذیرش بیماران در این مرکز از ابتدای فروردین امسال تاکنون، چهار هزار و ۲۰۰ بیمار، مبتلا به کروناویروس بودند که در این مرکز خدمات درمانی دریافت کردند.
دکتر هاشمی مجموع اعمال جراحی انجام گرفته در این مرکز آموزشی درمانی طی سال جاری را هزار و یازده مورد برشمرد که در زمینه‌های ارتوپدی و نوروسرجری بوده است.

برچسب ها: کرونا ، بیمارستان ، پذیرش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار