فردي كه كه با غصب عنوان ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي به باغ هاي مجالس عروسي و رستوران هاي سطح شهر مراجعه و از آنان تحت عناوين مختلف اخاذي مي كرد، در شيراز شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۹۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 23 September 2015
تابناک فارس به نقل از پايگاه خبري پليس: رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان فارس در تشريح جزئيات اين خبر گفت: مأموران مطلع شدند فردي با مراجعه به باغ هاي مجالس عروسي و رستوران هاي سطح شهر تحت عنوان مأمور اداره نظارت بر اماكن عمومي از شهروندان اخاذي مي كند.

سرهنگ علي ذوالقدري ادامه داد: مأموران پس از انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي و همچنين هماهنگي با مقام قضائي در يك عمليات غافلگيرانه فرد مورد نظر را در حالي كه قصد تحويل گرفتن مبلغ يك ميلیون تومان از فردي ديگر را داشت، شناسايي و دستگير كردند.

وي با بيان اينكه متهم به مرجع قضائي معرفي شد، افزود: يكي از ملاك هاي بسيار مهم در ايجاد امنيت پايدار در جامعه اعتماد عمومي و به تبع آن مشاركت حداكثري مردم با پليس است.

سرهنگ ذوالقدري گفت: شهروندان در صورت مواجه شدن با اينگونه موارد فرد مراجعه كننده را شناسايي و از وي كارت شناسايي بخواهند.

وي افزود: تلفن 110 به صورت شبانه روزي آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان پيرامون فعاليت افراد مخل نظم و امنيت در جامعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار