رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با دستگیری اعضای باند ۳ نفره، پرونده سرقت به عنف در کوه‌های اطراف شیراز بسته شد.
کد خبر: ۹۹۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ 29 September 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرهنگ کاووس حبیبی افزود: در پی شکایت چند شهروند شیرازی ۱۸ تا ۲۳ ساله مبنی بر سرقت به عنف همراه با آزار و اذیت در محدوده کوه‌های اطراف شیراز، پیگیری موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه از شکات مطلع شدند که آن‌ها برای تفریح به محدوده کوه‌های اطراف شیراز رفته‌اند که اعضای یک باند ۳ نفره پس از سرقت اموال، در برخی موارد آنان را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس تصریح کرد: کارآگاهان پس از چند هفته تلاش مضاعف و با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند اعضای باند ۳ نفره را در محدوده کوه‌های اطراف شیراز شناسایی و دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.
سرهنگ حبیبی با بیان اینکه متهمان تا کنون به ۳۲ فقره سرقت به عنف با ایراد ضرب و جرح و در برخی موارد همراه با آزار و اذیت در کوه‌های اطراف شیراز اقرار کرده‌اند، عنوان داشت: متهمان پس از سیر مراحل قضائی جهت تحقیقات تخصصی در اختیار پلیس آگاهی استان قرار دارند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: از شهروندان تقاضا داریم اگر اطلاع و یا شکایتی در خصوص این پرونده دارند با اطمینان از حفظ هویتشان به پلیس آگاهی استان مراجعه و موضوع را با کارآگاهان در میان بگذارند.
سرهنگ حبیبی گفت: فایلی صوتی در فضای مجازی مبنی بر تجاوز به عنف در محدوده کوه دراک منتشر شده است که در این زمینه از شهروندان خواست به شایعات بی‌پایه و اساس توجه نکنند و اخبار مهم را از طریق رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار