فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان فسا ، اعضای باند پنج نفره سارقان موتورسیکلت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۹۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ 30 September 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سرهنگ محمدهاشم قسام در مطلب ارسالی روز پنجشنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: افسران پلیس آگاهی فسا هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به فردی که ادوات و آلات بریدن قفل به همراه داشت و در اطراف موتورسیکلت‌های پارک شده در کنار خیابان پرسه می‌زد مشکوک و آن برای بررسی بیشتر دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس فرد مشکوک اظهارات ضد و نقیضی داشت و ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را به مقر انتظامی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی فسا اضافه کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی فنی و تخصصی پلیس اقرار کرد به همراه چهار نفر از دوستانش به صورت باندی اقدام به سرقت موتورسیکلت و قطعات خودرو می‌کنند.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند هر چهار همدست متهم را شناسایی و آنان را در یکی از محله‌های فسا دستگیر کنند، این سارقان سابقه دار پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

به گفته وی، در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۱۸ دستگاه موتورسیکلت و قطعات یک پراید مسروقه کشف شد، طبق نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار