حجت الاسلام دهقانی از برگزاری آیین عزاداری و سوگواری سالروز رحلت پیامبر (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان جهرم خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ 03 October 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «فتح الله دهقانی» با تسلیت مناسبت های پایانی ماه صفر، گفت: در شهرستان جهرم بر اساس یک سنت دیرینه آیین عزاداری و سوگواری در سالروز ارتحال پیامبر اعظم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) به شکل حرکت دستجات عزاداری در خیابان برگزار می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم افزود: امسال نیز این برنامه با حضور عزاداران از محله های مختلف شهر جهرم برنامه ریزی شده است.

 

وی بیان کرد: این برنامه از ساعت 9 صبح روز سه شنبه 13 مهرماه همزمان با سالروز ارتحال پیامبر خوبی ها و کریم اهل بیت (ع) حضرت امام حسن مجتبی (ع) در چهار راه «دفاع مقدس» شهر جهرم برگزار می شود.

 

حجت الاسلام دهقانی خاطرنشان کرد: همچنین قرائت زیارت «حضرت رسول» نیز در جریان این برنامه عزاداری و سوگواری زمزمه می شود.

 

وی با دعوت از شهروندان برای حضور در مراسم سنتی و آئینی سینه زنی و عزاداری محله های جهرم در سالروز ارتحال پیامبر اعظم (ص)، عنوان کرد: از هیات های مذهبی و محلات تقاضا می شود زمینه راه اندازی و حرکت دسته جات عزاداری را فراهم کرده تا تابلویی از عشق و ارادت خود را همانند قبل به ساحت اهل بیت به تصویر بکشند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم در پایان از عموم شهروندان و شرکت کنندگان در این برنامه عزاداری خواست تا ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی همچون گذشته در برگزاری یک برنامه زیبا و فاخر سهیم باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار