مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: ۶۴۴۰ معلم نیکوکار کرمانی در قالب طرح اکرام ایتام حمایت ۸ هزار و ۳۹ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان را بر عهده دارند.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹ 30 April 2024

به گزارش تابناک کرمان، ناصر عسکری نژاد امروز، ۱۱ اردیبهشت ماه با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی در بین خانواده‌های تحت حمایت از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در توانمندسازی جامعه هدف است که این امر مهم با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود.

وی ضمن قدردانی از مشارکت خوب جامعه فرهنگی استان به ویژه معلمان در حمایت از ایتام و خانواده‌های نیازمند بیان کرد: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نبوده و همواره نقش خود را در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی به‌درستی ایفا کرده‌اند.

عسکری نژاد با تأکید بر اینکه معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند؛ گفت: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. ir حمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

وی افزود: هم اکنون ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار