عطاء معروفخانی مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان در حکمی احسان رسولی را به سمت سرپرست معاونت طرح و توسعه شرکت فولاد هرمزگان منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۶۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳ 09 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان _آقای عطاء معروفخانی مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان طی حکمی احسان رسولی معاون اجرایی سابق صبا فولاد خلیج فارس را به سمت سرپرست معاونت طرح و توسعه شرکت فولاد هرمزگان منصوب کرد.

احسان رسولی از نیروهای جوان و بومی استان هرمزگان و دارای تجربه در صنعت فولاد است که سابقه مدیر فولاد سازی شرکت فولاد هرمزگان و همچنین سرپرست معاونت بهره برداری شرکت صبا فولاد خلیج فارس را نیز در کارنامه دارد.
در بخشی از حکم انتصاب احسان رسولی آمده است: به موجب این حکم از تاریخ 140‪3/2/19 به سمت سرپرست معاونت طرح و توسعه منصوب می گردید تا با حفظ ارزش های اسلامی، رعایت کرامت انسانی، وجدان کاری و برپایه نظم و انضباط اجتماعی و اقتصادی که از اصول مدیریت در شرکت فولاد هرمزگان است انجام وظیفه نمایید.
وظایف و اختیارات با حوزه تحت سرپرستی به شما تفویض می گردد تا با رعایت مقررات و ظوابط و با در نظر گرفتن صرفه و طلاح شرکت امور محوله را به انجام رسانید.
وظایف و اختیارات احسان رسولی به عنوان سرپرست معاونت طرح و توسعه شرکت فولاد هرمزگان به این شرح است: 
۱- برنامه ریزی جهت دستیابی به اهداف پیش بینی شده با بکارگیری منابع انسانی ،مواد منابع امکانات وتجهیزات  حوزه تحت سرپرستی.


۲-رعایت اصول ایمنی محیط زیست و بهداشت محیط به نحوی که هر فرد مسئول ایمنی خود و افراد تحت سرپرستی خود بوده و محیط کاری خود را در حد استانداردها از هرگونه آلودگی حفظ نماید.

۳-پیشنهاد انتصاب کارکنان حوزه تحت سرپرستی به پستهای سازمانی با توجه به طرح پرسنلی مصوب

۴- پیشنهاد و تأیید نقل و انتقالات کارکنان شاغل در حوزه تحت سرپرستی.

۵- پیشنهاد تشویق و تنبیه کارکنان حوزه تحت سرپرستی در حدود اختیارات مقرر و با بکارگیری نظام ارزیابی عملکردرکارکنان.

۶- تلاش در جهت بالا بردن دانش و مهارت کارکنان حوزه از طریق آموزشهای حین کار و ایجاد انگیزه در آنان .

٧-پیشنهاد و تأیید صدور احکام مأموریت داخل کشور کارکنان ذیربط و تأیید پرداخت فوق العاده و هزینه های مربوط پس از انجام مأموریت.


٨- تأیید درخواستهای سفارش خرید کالا جهت حوزه تحت سرپرستی.

٩- تأیید درخواست ماشین آلات ابزار و خودروهای مورد نیاز جهت انجام امور محوله بطور موقت و از طریق واحدهای ذیربط.

۱۰- تأیید حواله انبار به منظور خروج کالا از انبارهای شرکت و نیز تأیید خروج کالا از شرکت اعم از کالاهایی که پس از خروج برگشت میگردند و یا کالاهایی پس از خروج از شرکت برگشت داده نمی شوند.

۱۱- تأیید درخواست مدارک از مرکز اسناد فنی
۱۲- پیشنهاد اصلاح طرحهای پرسنلی و نمودارهای سازمانی

.۱۳- تأیید صورت وضعیتهای پیمانکاران و تأمین کنندگان خدمات حوزه تحت سرپرستی.

رزومه دکتر احسان رسولی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار