«محمدجواد موحد» گفت: شهرستان جهرم که تنها چند هفته ای بود که در وضعیت نارنجی کرونا به سر می برد دوباره به وضعیت به وضعیت قرمز رنگ بازگشت.
کد خبر: ۱۰۰۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 13 November 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: محمدجواد موحدگفت: شهرستان جهرم که تنها چند هفته ای بود که در وضعیت نارنجی کرونا به سر می برد دوباره به وضعیت به وضعیت قرمز رنگ بازگشت.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: عدم رعایت نکات بهداشتی و بی توجهی به هشدارها، وضعیت کرونایی جهرم را دوباره قرمز کرد؛ این درحالی است که بسیاری از شهرستان ها از وضعیت قرمز خارج شدند.

 

وی با اشاره به کاهش شهرستان‌های قرمز کرونایی به ۲۲ شهر، عنوان کرد: واکسیناسیون گسترده در پیشگیری از افزایش تعداد مبتلایان و ادامه وضعیت قرمز این شهرها بسیار موثر بوده است.

 

موحد در پایان با اشاره به وضعیت مناسب واکسیناسیون در شهرستان جهرم از عموم شهروندانی که تا کنون موفق به دریافت واکسن نشده اند، خواست برای بهبود وضعیت شهرستان و به تبع آن سلامت آحاد جامعه هر چه سریع تر با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، این امر را جدی بگیرند.

 

به گزارش شبستان، با توجه به اینکه وضعیت قرمز از بعضی مناطق به شهرهای همجوار در حال گسترش است اعمال محدودیت‌های شدید در شهرهای قرمز کنونی برای کاهش آمار ابتلا و فوت، درگیرشدن شهرهای همجوار و پیشگیری از شروع موج ششم کرونا بسیار ضروری است.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار