فرمانده انتظامی شهرستان چوار:
سرهنگ شاهمرادی از دستگیری مالخر و کشف اموال مسروقه به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان چوار خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 15 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ افشارشاهمرادی، فرمانده انتظامی شهرستان چوار بیان داشت: برابر گزارش واصله از منابع و مخبرین و تماس با مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ مبنی بر جابجایی اموال مسروقه توسط یک مالخر، رسیدگی به موضوع در دستور کارماموران این انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان با اشرافیت اطلاعاتی این فرد را شناسائی و با انجام اقدامات پلیسی مشخص کردند اموال جابه جا شده سرقتی و وی مالخر می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان چوار ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات موفق پلیسی وی را در مخفیگاهش دستگر کردند.

او تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه مخزن گاز ال پی جی خودرو، ۲ عدد چراغ جلو خودرو پژو، مقادیری اتصالات تاسیسات لوله کشی، تعداد ۳ پایه فلزی تابلو‌های راهداری، ۵ عدد فیوز برق، ۲ عدد کابل موتور جوش، یک عدد هارد کامپیوتر، تعداد بیش از ۳۰ قطعه انواع کلید درب و قفل و ... کشف شد.

سرهنگ شاهمرادی با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده توسط کارشناسان ۲۰۰ میلیون ریال برآورده است، گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار