حجت الاسلام مدبر در پایان سالروز شهادت حضرت زهرا (س) را تسلیت گفت و تاکید کرد: اجازه نمی دهیم نسبت مقدسات اهانتی شود.
کد خبر: ۱۰۱۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 18 December 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، در خطبه های نمازجمعه شهر جهرم با گرامی داشت روز حمل و نقل، گفت: مردم ذهنیت خوبی از رانندگان دارند چراکه هر جا بحران بوده حقیقتا رانندگان خوش درخشیدند.

 

امام جمعه جهرم افزود: رزمندگان رشادت ها و ایثارهای کامیون داران را در دوران دفاع مقدس فراموش نمی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مسئله راه برای پیشرفت یک منطقه بسیار مهم است، اظهارکرد: راه ها مانند رگ هایی است که در بدن انسان وجود دارد که اگر خوب کارشان را انجام دهند نشاط و تندرستی را به ارمغان می آورند و اگر به خوبی کار نکنند عافیت و سلامتی را زیر سوال می برد.

 

به گفته حجت الاسلام مدبر از مطالبات جدی مردم باید رسیدگی به کمیت و کیفیت راه های جاده ای، ریلی و هوایی باشد چرا که این مهم از جمله زیر ساخت هایی است که برای توسعه هر شهر مهم است.

 

وی با تاکید بر مراقبت رانندگان در زمان رانندگی، عنوان کرد: در جاده جهرم به شیراز افرادی در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی کرده اند که منجر به واژگونی و انحراف از جاده شده است.

 

امام جمعه جهرم همچنین با اشاره به 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه، خاطرنشان کرد: بنا شده در مرکز رشد و فناوری جهرم مرکزی ایجاد شود تا محققان حوزه و دانشگاه پروژه های مشترک داشته باشند.

 

وی در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه جهرم به آیین شب یلدا اشاره کرد و گفت: به سبب بیماری کرونا خیلی نباید عادی انگاری شود در عین حالی که صله رحم انجام می دهیم اما نباید به سبب شیوع بیماری کرونا عادی انگاری شود.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به پایان واکسیناسیون کرونا در مصلی جمعه جهرم گفت: بیش از یک سوم تزریقات واکسن کرونا در مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مصلی جمعه جهرم انجام شده است.

 

حجت الاسلام مدبر در پایان سالروز شهادت حضرت زهرا (س) را تسلیت گفت و تاکید کرد: اجازه نمی دهیم نسبت مقدسات اهانتی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار