استاندار همدان:
استاندار همدان با بیان اینکه پاداش در انتظار تولید کنندگان آرد با کیفیت است گفت: سهمیه‌ی آرد کارخانجاتی که آرد با کیفیت ارائه می‌کنند افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ 02 January 2022
 
استاندار همدان با بیان اینکه پاداش در انتظار تولید کنندگان آرد با کیفیت است گفت: سهمیه‌ی آرد کارخانجاتی که آرد با کیفیت ارائه می‌کنند افزایش می‌یابد.
 
به گزارش تابناک همدان،  علیرضا قاسمی‌فرزاد در ستاد تنظیم بازار استان، ضمن تقدیر از اعضا و همکاری و همراهی اتحادیه‌ها و اصناف با مصوبات این ستاد، گفت: از وظائف کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان، حمایت از تولید کننده و، همچنین حمایت از مصرف کننده است. 
 
وی گفت: برای ایجاد رقابت، کارخانجاتی که آرد با کیفیت تولید می‌کنند، تشویق شده و سهمیه آرد آن‌ها نیز افزایش یابد. 

استاندار همدان تاکید کرد: کارخانجاتی که آرد آن‌ها کیفیت ندارد، باید نسبت به تعمیر تاسیسات و تجهیزات خود اقدام کنند.

 وی گفت: شورای آرد و نان در زمینه قیمت حمل و نقل آرد و هزینه آن بررسی‌های لازم را انجام دهد تا در حق نانوایی‌ها اجحافی صورت نگیرد. 

قاسمی‌فرزاد در بخش دیگری از سخنان خود، قیمت تمام شده حمل و نقل هر گونی آرد در استان را قابل قبول ندانست و گفت: قیمت تمام شده حمل و نقل هر گونی آرد در استان از مبدا تا مقصد قابل قبول نیست و باید تعدیل شود. 


استاندار همدان گفت: فرمانداران کنترل و نظارت جدی بر جوجه‌ریزی و جذب مازاد آن داشته باشند. 

وی افزود: با توجه با قرار گرفتن در آستانه سال جدید و ماه رمضان، فرمانداران شهرستان‌های دهگانه، نظارت و کنترل خود بر بازار را تشدید کنند. 

قاسمی فرزاد با اشاره به کمبود نیروی انسانی در برخی شهرستان‌ها، گفت: تعزیرات توجه ویژه‌ای در تامین نیرو‌های انسانی خود در شهرستان‌ها داشته باشد. 

وی گفت: جهت اثربخشی کنترل و نظارت‌ها، گشت‌های انفرادی موثر نیست، بلکه گشت مشترک می‌تواند اساسی و اثرگذار باشد.

 استاندار همدان، با اشاره به میزان مصرف سرانه مرغ در استان، گفت: جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام با همکاری همدیگر، میزان سرانه مصرف مرغ استان را برآورد کنند. با توجه به گزارش‌های موجود، مصرف مرغ در استان همدان، روزانه بین ۱۴۰ تا ۱۶۰ تُن است.

وی افزود: پشتیبانی امور دام استان، خرید تضمینیِ مازاد تولید مرغ استان را انجام و در مواقع ضروری به بازار تزریق کند تا هم مصرف‌کننده و هم تولید‌کننده آسیب نبیند. 


وی گفت: ۵۳۰ تُن سهمیه برنج خارجی استان است، بر اساس سهمیه‌های مورد نظر در بین شهرستان‌ها توزیع شود. 

 وی در ادامه در باره ذخیره کالا‌های استان گفت: پشتیبانی امور دام و غله نسبت به ذخایر کالا‌های اساسی خود مراقبت‌های کامل را داشته باشند. 

وی خطاب با فرمانداران شهرستان گفت: شهرستان‌ها نیز تدابیر لازمِ پدافند غیر‌عامل را در زمینه کالا‌های اساسی خود بیاندیشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار