حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم با بیان اینکه دستگاه محاسباتی دشمن خراب است و نمی‌توانند حقایق مربوط به جمهوری اسلامی ایران را آنچنان که هست، دریابند، افزود: وقتی محاسبه وضعیت موجود غلط بود، تصمیم‌های غلط نیز اتخاذ می‌کنند و این تصمیم‌ها موجب می‌شود که ناکام بمانند و تاکنون چنین بوده است.
کد خبر: ۱۰۲۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 15 January 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با بازخوانی بخش‌هایی از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب پرداخت و با اشاره به فهرستی از اقدامات آمریکا علیه ملت ایران، اظهار داشت: محاسبه غلط آمریکا در تاریخ 43 ساله انقلاب اسلامی در خصوص تلاش برای تثبیت حکومت پهلوی با کشتار گسترده مردم، شکست رسوایی سیاسی و نظامی در عملیات طبس در راستای آزادی جاسوسان، حمایت از صدام در راه‌اندازی جنگ تحمیلی، نقش‌آفرینی در فتنه‌های سال‌های 78، 88، 96 و 98 با هدف تغییر حکومت، تشکیل کمپین جهانی فشار حداکثری و جنگ اقتصادی، ترور ناجوانمردانه سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و دهها مورد دیگر می‌توان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه محاسباتی دشمن خراب است و نمی‌توانند حقایق مربوط به جمهوری اسلامی ایران را آنچنان که هست، دریابند، افزود: وقتی محاسبه وضعیت موجود غلط بود، تصمیم‌های غلط نیز اتخاذ می‌کنند و این تصمیم‌ها موجب می‌شود که ناکام بمانند و تاکنون چنین بوده است.

امام جمعه لارستان روش شکل‌گیری حکومت جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر معنویت و حقانیت دانست و تصریح کرد: تصمیم‌های دشمنان بر مبنای مادی‌گرایی و منفعت شکل گرفته که به همین دلیل به طور مستمر دچار اشتباه و سرخوردگی می‌شوند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اذعان به اینکه آمریکایی‌ها متصور بودند که با ترور سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، می‌توانند به جبهه مقاومت و نظام اسلامی ضربه بزنند، خاطر نشان کرد: هر چند که شخصیت شهید سلیمانی بسیار والا و تأثیرگذار بود اما جمهوری اسلامی قائل به شخص نیست و قائل به آرمان‌ها و مبنای است که در بستر آن حاج قاسم شکل گرفت.

وی با تأکید بر اینکه از زمان شهادت سردار سلیمانی نه تنها جبهه مقاومت و عملیات‌های آنان تضعیف نشد بلکه به شکلی گسترده‌تر و بیشتر شد، عنوان کرد: یمن امروز با یمن 2 سال گذشته بسیار متفاوت شد و سطح توانمند و عملیاتی آنان بسیار فرق دارد.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در کشور عراق پایگاه‌های آمریکا مورد حمله مستقیم موشک‌ها واقع شده و این در حالی‌است که در دوران حاج قاسم اینگونه نبود، ادامه داد: در سوریه پایگاههای آمریکا به طور مستقیم مورد هدف قرار می‌گیرند و آنها هیچ غلطی نمی‌توانند کنند.

امام جمعه لارستان با گرامیداشت سالروز وفات حضرت «اُم‌البنین(س)» مادر حضرت ابالفضل‌(ع)، مصادف با روز تکریم مادران و همسران شهدا، گفت: خوشبختانه مردم قدرشناس لارستان همواره قدردان شهدا و خانواده‌های آنان هستند و استناد آن حضور پررنگ و اعجاب‌آور مردم در مراسم‌های ویژه شهداست.

وی با تجلیل از استاندار فارس، فرماندار لارستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بدلیل پیگیری در دعوت از مسئولان کشوری و استانی در راستای بررسی مسائل و مشکلات سیل‌زدگان، تصریح کرد: خوشبختانه طی هفته اخیر شاهد ترافیک حضور مسئولان ملی و استانی در مناطق مختلف سیل‌زده شهر لار و بخش‌های تابعه لارستان بودیم که امید می‌رود تمام مناطق آسیب‌دیده از سیل با تدابیر مسئولان مورد توجه قرار گیرند و مردم از برکات این سفرها بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام‌ موسوی با تأکید بر اینکه در پیگیری و رفع مشکلات سیل‌زدگان نباید نقطه یا جایی مورد غفلت واقع شود، اضافه کرد: در جلسات خصوصی با فرماندار لارستان و نماینده مردم این موضوع مطرح شده و انتظار می‌رود مسئولان ملی و استانی نیز همین رویکرد را داشته باشند چرا که یکی از نگرانی‌های مکرر مردم در نقاط شهری و روستایی، رسیدگی به همه نقاط است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار