با فوت سه بیمار جدید کرونایی شمار جان باختگان قربانی کرونا در شهرستان فسا به عدد ۴۵۶ رسید.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 22 February 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: از ابتدای همه گیری بیماری کرونا تا کنون تعداد ۳۰ هزار و ۴۱۱ شهروند فسایی به این بیماری مبتلا شده که این روند همچنان ادامه دارد.

 

در روزهای گذشته نیز با فوت یک بانوی ۴۰ ساله و ۲ آقای ۸۰ و ۹۵ ساله در این شهرستان شمار فوتی های ناشی از این بیماری از ابتدای شیوع تا کنون به ۴۵۶ نفر رسید.

 

این در حالی است که از ۳۰ هزار و ۴۰۰ هزار بیمار مبتلا به این بیماری در شهرستان فسا، ۲۷ هزار و ۷۳۹ نفر به بهبودی رسیده است.

 

همچنین روند واکسیناسیون کرونا در فسا در ۲۶ مرکز و سه مرکز به صورت شبانه روزی ادامه دارد و تا کنون در مجموع ۳۶۵ هزار و ۵۴۹ نفر در این شهرستان واکسینه شده اند.

 

رنگ شهرستان فسا نارنجی و پر خطر بوده و بهتر شدن وضعیت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت ها و همچنین افزایش نظارت و رعایت ها بستگی دارد.

 

متولیان سلامت این شهرستان از مردم خواسته اند با توجه به غالب شدن سویه «اومیکرون» و تغییر رنگ شهرستان فسا و شهرهای اطراف به پرخطر، فرصت ایمن سازی کامل خود و اعضای خانواده را از دست ندهید و بیش از پیش در رعایت پروتکل های بهداشتی جدیت داشته باشید و از دورهمی بدون ماسک پرهیز کنید.

 

برچسب ها: کرونا ، فسا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار