مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا روز چهارشنبه ۱۸اسفند ماه اعلام کرد: بیماری کووید ۱۹ طی ۴ روز گذشته در شهرستان فسا جان ۴نفر دیگر از مبتلایان به این بیماری را را گرفت.
کد خبر: ۱۰۳۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ 09 March 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: صادق مهدوی نیا اظهار داشت: طی ۴ روز گذشته تعداد ۱۷۶ بیمار جدید مبتلا به بیماری کرونا نیز در این شهرستان شناسایی شدند. فوتی های کرونا در ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان فسا ۳خانم ۶۸ و ۷۴ و ۸۲ ساله با بیماری زمینه ای و یک آقای ۸۰ ساله با بیماری قلبی بودند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا ، واکسیناسیون عمومی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی را بهترین راه در کاهش ابتلا و کاهش مرگ و میر کرونایی بسیار مهم عنوان کرد و گفت: با توجه به ماندگاری وضعیت پرخطر و رنگ نارنجی شهرستان، فرصت ایمن سازی کامل خود و اعضای خانواده را از دست ندهید و بیش از پیش در رعایت پروتکل های بهداشتی جدیت داشته باشید و از دورهمی بدون ماسک پرهیز کنید

مهدوی نیا، بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شست و شوی دستها، دوری از تجمعات و پرهیز از دورهمی خانوادگی، بازبودن پنجره ها، تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار