فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید از منطقه همدان:
فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خواستار بصیرت افزایی توسط بسیجیان شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲ 26 February 2022
به گزارش تابناک همدان، داود عربعلی با مدیر و اعضای شورای پایگاه مقاومت حضرت جوادالائمه (ع) در محل سالن کنفرانس ستاد این منطقه دیدار و گفتگو کرد.
 
 امین روستایی، مدیر منطقه ضمن تبریک روز مهندس به مهندسان صنعت نفت از نقش کلیدی مهندسی بسیج در عرصه‌های گوناگون در این صنعت گفت.

وی بسیج را پای ثابت هر کار و خدمت خواند و از همکاری و تعامل کارساز روابط عمومی و پایگاه بسیج حضرت جوادالائمه (ع) منطقه و اعضای شورای این پایگاه در همه زمینه‌ها در طول سال به ویژه در تهاجم سایبری اخیر به سامانه هوشمند قدردانی کرد.

بر پایه همین گزارش: فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی پخش در این نشست صمیمی ضمن نقل این جمله که "همه خدمت گزاران واقعی به مردم بسیجی محسوب می‌شوند" گفت: بسیجی در جامعه باید الگو باشد و کارش را به نحو احسن انجام دهد.

داود عربعلی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در این خصوص که مردم حق دارند بدانند کسانی که جایگاهی در رأس کار دارند چه کاری انجام می‌دهند خواستار ارائه و انعکاس مطلوب گزارش کار‌های صورت گرفته شد.

وی با بیان اینکه هر کدام از کارکنان سازمان نقش یک چرخ دنده را دارد افزود: همه باید با هم هماهنگ بوده و همکاری کنند تا چرخ این سازمان خوب بچرخد و کار‌ها پیش برود.

او با تأکید بر اینکه بسیجی باید برای همکاری و خدمت به مردم در همه امور پیش قدم باشد و اعلام آمادگی کند اذعان داشت: بسیج ظرفیت بالایی دارد و باید در همه عرصه‌ها از این ظرفیت بهره برد.

فرمانده حوزه شرکت پخش بسیج را مستقل و جدا از هر جریان سیاسی و تنها تابع ولایت خواند و حرکتش را فقط در این مسیر و چهارچوب مجاز دانست.

این مقام مسئول یادآور شد: با توجه به شعار امسال مقام معظم رهبری و چند سال اخیر، رفع مشکلات تولید و مانع زدایی در دستور کار بسیج و سرلوحه فعالیت‌ها باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار