در تعطیلات نوروزی سال جدید پنج میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر فرآورده بنزین در کهگیلویه و بویراحمد مصرف شده است.
کد خبر: ۱۰۳۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶ 26 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی این استان گفت: در بازه زمانی تعطیلات نوروزی سال جدید شاهد مصرف پنج میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر فرآورده بنزین بوده ایم.
خشایی افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با روند افزایشی بیش از ۲۴ درصدی روبه‌رو بوده است.
وی ادامه داد: همچنین در همین بازه زمانی شاهد رشد تقریبا ۵ درصدی و مصرف یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب گاز سی ان جی در سطح استان هستیم.
خشایی بیان کرد: در شهرستان گچساران نسبت به دیگر شهرستان‌های استان شاهد افزایش ۴۷ درصدی مصرف فرآورده بنزین در جایگاه‌های سوخت بوده ایم.
سالار خشایی با اشاره به آمادگی کامل جهت تامین و سوخت‌رسانی نوروزی گفت: با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای شرایط آب و هوایی مناسب و به نوعی پل ارتباطی شمال به جنوب کشور است شاهد حضور مسافران و گردشگران نوروزی در این استان هستیم.
وی بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده سوخت مورد نیاز مسافران و همشهریان بدون وقفه در جریان و ذخیره سازی نیز جهت استفاده در شرایط خاص انجام شده و خوشبختانه هیچ گونه نگرانی و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
مدیرمل شرکت پخش فراورده های نفتی استان از مردم خواست ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نکات ایمنی در هنگام سوخت‌گیری در جایگاه‌ها و پرهیز از شتاب‌زدگی، هرگونه نقطه نظر، انتقاد یا پیشنهاد خود نسبت به نحوه عرضه سوخت را از طریق شماره تماس ۰۹۶۲۷(مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران) مطرح و پیگیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار