دانش آموزان استان فارس پس از ۲۵ ماه، به کلاس درس حضوری باز گشتند.
کد خبر: ۱۰۳۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱ 03 April 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: ۹۴۰ هزار دانش آموز فارس، امروز چهاردهم فروردین ۱۴۰۱، به مدرسه رفتند تا تحصیل خود را به صورت حضوری ادامه دهند.
از اسفند ماه ۱۳۹۸ به دلیل شیوع بیماری کرونا، مدارس به شکل غیرحضوری و با استفاده از برنامه‌های مختلف در فضای مجازی برگزار شد، اما از امروز با تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، بساط آموزش آنلاین برچیده و آموزش‌ها حضوری شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گفت: حضور در کلاس‌های درس اجباری است و دانش آموزان باید با تحصیل غیرحضوری خداحافظی کنند.


بازگشت دانش آموزان به کلاس‌های درس حضوریبازگشت دانش آموزان به کلاس‌های درس حضوریبازگشت دانش آموزان به کلاس‌های درس حضوریبازگشت دانش آموزان به کلاس‌های درس حضوری


عسکری گفت: ۹ هزار مدرسه در فارس داریم که آموزش در همه آن‌ها حضوری شده است و تصمیم برای مدت زمان کلاس‌های درس به مدیران مدارس واگذار شده است
وی افزود:۵۰ میلیارد تومان به مدارس استان سرانه بهداشتی برای خرید اقلام مورد نیاز اختصاص داده شده است.
به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس واکسیناسیون ٨٠ درصد دانش آموزان ١٢ تا ١٨ سال فارس انجام شده، اما هنوز واکسیناسیون سنین ٩ تا ١٢ سال انجام نشده است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس ناهنجاری‌ها قامتی، بیماری‌های چشمی و افت تحصیلی را از پیامد‌های تحصیل مجازی بیان کرد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم با اشاره به واکسیناسیون همگانی گفت: واکسیناسیون سبب رفع خطر جدی شده است، اما استفاده از ماسک و تهویه مناسب در مدارس اجباری است.
رضاییان زاده تاکید کرد که با آغاز تحصیلیِ حضوری، گروه‌های بهداشتی در مدارس فعال می‌شوند.

برچسب ها: مدارس ، حضوری ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار