بقعه متبرکه شاه داعی الله شیراز به‌مناسبت فرارسیدن شب‌های قدر برنامه‌های مختلفی برای نیایشگران این شب‌ها تدارک دیده است.
کد خبر: ۱۰۴۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ 18 April 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: بقعه متبرکه شاه داعی الله شیراز در شب‌های پر خیر و برکت قدر میزبان روزه‌داران و مؤمنان خواهد بود و مراسم نیایش با حضور گسترده مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کند.

ویژه‌برنامه‌های لیالی قدر در این بقعه متبرکه با مداحی مداحان اهل بیت(ع) حبیب بردیده، علی پاکیزه، قاسم زارع، امیرحسین رهنما و هادی خلقی از ساعت ۲۳ آغاز خواهد شد.

تلاوت قرآن کریم از ساعت ۲۳ تا ۲۳:۱۵، قرائت دعای جوشن کبیر از ساعت ۲۳:۲۰ تا ساعت یک بامداد، نیایش به درگاه باری‌تعالی با دعای ابوحمزه ثمالی از ساعت ۱:۱۵ تا ۲:۱۵ بامداد و اجرای مراسم ویژه دعای قرآن از ساعت ۲:۳۰ تا ۳ بامداد از جمله برنامه‌های شب‌های قدر در جوار مضجع شریف سیدنظام‌الدین محمود(ع) مشهور به شاه‌ داعی الی‌الله شیراز است.

اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۳ شیراز، مرکز اُفق آستان مقدس بقعه شاه داعی الی‌الله و پایگاه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین(ع) و هیئت جنت‌الحسین(ع) از عموم مردم شیراز برای شرکت در این مراسم‌های معنوی و روحانی در شب‌های قدر دعوت به عمل آورده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار