شهردار شهر لنده و عضو شورای شهر در پیام های جداگانه ای نهم اردیبهشت، روز شوراها را تبریک گفتند.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶ 29 April 2022

پیام تبریک شهردار و عضو شورای شهر به مناسبت روز شوراها

مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری هاست. بنا به فرمایش پیامبر اعظم (ص) « هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند»

در پیام شهردار لنده به مناسبت گرامیداشت روز شوراها آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

و امرهم شورا بینهم

نهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس نهاد مردمی شوراهای اسلامی نماد مشارکت حداکثری مردم در سرنوشت خود و همچنین مردم سالاری دینی در جامعه می باشد. تقارن آن با روز جهانی قدس نماد آزادی‌خواهی تمامی مسلمین و انسان‌های آزاداندیش جهان در فریاد زدن بر حقوق به یغما رفته ملت فلسطین توسط غده سرطانی"یعنی رژیم غاصب کودک کش اسرائیل" خدمت همه مردم شریف ایران اسلامی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و روستا ها خاصه شورای اسلامی شهر لنده تبریک و تهنیت عرض می نمایم

توفیق خدمتگزاری تمام و کمال را از خداوند سبحان مسئلت مینمایم.
سلمان رنجبر "خادم مردم" در شهرداری لنده

کورش محمدی عضو شورای شهر لنده روز شورها را تبریک گفت.

در پیام عضو کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورای شهر لنده آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
« وَالَّذِينَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَيْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ يُنْفِقُونَ »

مردم عزیز و اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا
شوراهای اسلامی از ریشه دارترین اصول عرفی و از بارزترین شیوه های عقلایی در زندگی اجتماعی است. این نهاد مردم سالار، خونبهای مردان و زنان آزادی خواهی است که با مستبدان و خودخواهان زمان جنگیدند تا بتوانند در تعیین سرنوشت خود و اداره امور کشور تصمیم سازی و تصمیم گیری نمایند.
بی شک نقش و اهمیت این نماد و نهاد اجتماعی و سفارش به تاسیس و ایجاد آن در کتاب آسمانی، دستورات دینی و قوانین کشور جهت تسهیل امور مردم بر کسی پوشیده نیست.
لذا ضمن تبریک این روز ملی( 9 اردیبهشت ماه) به حضورتان، موفقیت شما را در این عرصه خدمتگزاری از حضرت احدیت خواهان و امیدوارم توفیقی دهد تا رسالتی که مردم به عنوان متولیان امور بر دوش ما گذاشتند بتوانیم با تدبیرو برنامه ریزی صحیح مدیریت و با روسفیدی به سرانجام برسانیم و سهمی در پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی، اقتصادی و سایر امور رفاهی مردم شهر و دیار خود داشته باشیم.

با احترام
کورش محمدی
کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای شهر لنده

برچسب ها: شهردار لنده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار