مدیر کل استاندارد استان ایلام از اجرای طرح کنترل باسکول های مرکز خرید گندم، غلات و مرغداری ها توسط این اداره کل خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ 07 June 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  همتی اظهار داشت : با توجه به گرمسیری بودن استان و آغاز زود هنگام فصل خرید گندم و لزوم کنترل باسکول های مراکز خرید گندم و غلات در استان، طرح کنترل باسکول های مراکز خرید غلات و همچنین مرغداری ها با رعایت برنامه دوره ای کالیبراسیون باسکول ها،طرح شناسایی، پایش، آزمون و کنترل مراکز مذکور را از طریق آزمایشگاه های مجری اجرا شد و نتایج آن در سامانه اندازه شناسی قانونی ثبت گردید.

همتی با اشاره به آزمون ۷۱ فقره باسکول های مرغداری و تعاونی روستایی و سیلوهای غله از اواخر سال گذشته و ابتدای سال جاری افزود: با توجه به آزمون دوره ای مرغداری ها در اسفند سال گذشته و دو ماهه اول سال جاری نسبت به آزمون مجدد در ابتدای سال آینده(۱۴۰۲) اقدام خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در کنترل آزمایشگاه‌های مجری لحاظ نمودن کلیه قواعد از جمله: نحوه انجام فعالیت آنها، داشتن تجهیرات کافی و استاندارد و گواهی‌های کالیبراسیون اوزان مورد تاکید می‌باشد و موضوع بازرسی از وضعیت باسکول‌ها و نیز نحوه فعالیت آزمایشگاه مجری توسط اداره کل استاندارد استا‌ن در دستور کار قرار دارد و کارشناسان استاندارد به صورت مستمر عملکرد آن‌ها را مورد بازرسی قرار خواهند داد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار