رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خفر گفت: از این پس، شهر خاوران مجری رویداد روز صنایع دستی در ۲۰ خرداد، روستای کراده، برگزارکننده جشنواره گل نرگس و روستای فتح‌آباد، برگزارکننده یادمان یاس کبود به طور سالانه در شهرستان خفر خواهند بود.
کد خبر: ۱۰۵۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 13 June 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: علی اصغر طاهری افزود: از همه علاقه‌مندان، اهل ذوق و فکر دعوت می‌کنیم که برای برگزاری روز صنایع دستی سال ۱۴۰۲ کارگروه این برنامه را مورد راهنمایی و مشاوره خود قرار دهند.

وی ضمن تشکر از بانوان و اعضای کمیسیون امور بانوان شهر خاوران، بخش راهگان و گروه‌های جهادی حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه (ع)، بیان کرد: تشکیل کلبه هنرمندان و کارآفرینان شهرستان خفر حاصل برنامه سال ۱۴۰۱ در روز صنایع دستی بود.

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خفر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت خوب بومگردی‌های شهرستان خفر برای اقامت گردشگران این رویدادها اظهار کرد: در ماه گذشته بوم‌گردی شاهنامه در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و زیربنای ۲۰۰ مترمربع دارای ۳ اتاق و ظرفیت ۱۰ نفر ایجاد شده به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این اقامتگاه بوم‌گردی برای ۳ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی خواهد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خفر گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریال واقع در شهرستان خفر ، شهر باب انار ، محله شهر خفر راه‌اندازی شده است.

این اقامتگاه یکی از ۱۷۱ اقامت گاه بومگردی استان فارس و چهارمین اقامتگاه بومگردی در شهرستان خفر است.

شهرستان خفر در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار