با کشاورزان متخلف در سوزاندن کاه و کلش برخورد قانونی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 20 June 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: کشاورزی رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان پاسارگاد گفت: گشت‌های ویژه برای کنترل آلودگی هوا و معرفی خاطیان به مراجع قضایی در سطح پاسارگاد به صورت شبانه روز انجام میی شود.

او گفت: گشت‌های ویژه‌ای برای انجام پایش محیطی به منظور کنترل و کاهش آلودگی ناشی از سوزندان کاه و کلش در شهرستان تشکیل و نسبت به اطفاء آتش و معرفی خاطیان به مراکز قضایی اقدام می شود.

کشاورزی با اشاره به فرهنگ‌سازی در سطح روستاها و برای جامعه مخاطب کشاورزان و روستاییان در اغلب روستاهایی که وضعیت بحرانی دارند، گفت: به همین منظور بنر و اطلاعیه‌های آموزشی و هشداردهنده در سطح روستاها نصب و توزیع شده است.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان پاسارگاد گفت: توزیع بروشور و پوستر حاوی نکات آموزشی در سطح روستاهای شهرستان به‌ویژه روستاهای اطراف بخش مرکزی و اطلاعیه‌های مشترک با حوزه قضایی شهرستان در سطح شهرها و روستاها با مضمون ابلاغ ممنوعیت‌های قانونی و هشدار به منظور اعمال مجازات ماده ۲۰ قانون هوای پاک انجام شده است.

او از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف که باعث تهدید و تخریب محیط زیست می شود، مراتب را با شماره تماس ۳۵۶۷۷۳۳-۰۷۱۴ حفاظت محیط زیست شهرستان پاسارگاد اطلاع دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار