فرماندار ویژه فسا گفت: از ابتدای امسال تاکنون پرونده ۲۳۷ واحد صنفی متخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ 05 July 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: علیرضا فیروزی از بازرسی ۵ هزار و ۸۳ واحد صنفی در این شهرستان خبر داد و گفت: بازرسی از اصناف و واحدهای صنفی توسط مسئولان این شهرستان با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: افزایش اعتماد عمومی، جلوگیری از قانون گریزی و تخلف عده‌ای سودجو از مهمترین اهداف این فرمانداری و بازرسان اداره صمت برای کنترل بازار در فسا است.

نماینده عالی دولت در فسا با تاکید به تداوم گسترده بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه عموم کسبه و اصناف و بازاریان شهرستان فسا عملکرد مناسب و تحسین برانگیزی دارند، اذعان کرد: در این میان عده‌ای اندک مبادرت به تخلف نموده اند که برابر ضوابط و مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

فیروزی یادآور شد: بخش اعظمی از کسبه شهرستان فسا، افراد خوشنام و منصف هستند و از برخورد با متخلفان توسط متولیان نظارت بر بازار اظهار رضایت کرده و خواستار تداوم این امر هستند.

رعایت قوانین نظام صنفی، ساماندهی واحدهای فاقد پروانه و تشدید بازرسی‌ها از دیگر نکات مهمی بود که فرماندار ویژه فسا با آن تاکید داشت و بیان کرد: لازم است تا با استمرار نظارت‌ها در جهت بهبود خدمات به مردم تلاش شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار