معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: آمارها نشان می‌دهد که اغلب افرادی که به این بیماری مبتلا می‌شوند، سالمندان، کودکان و افرادی هستند که دارای بیماری زمینه‌ای هستند؛ به طوری که ۳۲ مورد از مجموع افراد بستری در بیمارستان‌های استان، کودکان هستند.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 14 July 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز  در یکصد و بیست و یکمین نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کووید-۱۹ استان فارس گفت: در روزهای اخیر با افزایش آمار مراجعه به بیمارستان‌های استان مواجهیم، به طوری که هم‌‎اکنون ۱۸۶ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد بیمار بستری کرونا، ۱۴ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

شریفی تصریح کرد: بخش‌هایی از بیمارستان‌ها نیز که به عنوان بخش‌های عادی از آن استفاده می‌شد، بار دیگر به بخش‌های کووید۱۹ تبدیل شدند.

وی اظهار کرد: آمارها نشان می‌دهد که اغلب افرادی که به این بیماری مبتلا می‌شوند، سالمندان، کودکان و افرادی هستند که دارای بیماری زمینه‌ای هستند؛ به طوری که ۳۲ مورد از مجموع افراد بستری در بیمارستان‌های استان، کودکان هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تأکید کرد: مردم استان فارس می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تزریق دز یادآور مانع از پیشرفت این بیماری شوند.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار